Fredag

Känns jätte konstigt att inte vara på jobb och nästa vecka blir det järnet igen=)

Har haft en jätte jobbig natt med min magsjukdom.Har ju kroniskmagkatarr så det är det som har bråkat=/
Nu är jag vaken och mina planer är att bara få ork till att ducha.

Jag måla mina naglar för ett bra tag sen med ett budget nagelack från familia i butiken zäta 29kr.
Färgen har nr 41 och är nude färgat:

Två lack krävs för att få riktigt bra täckförmånga.Tork tiden är helt oki för ett budget nagelack.


Kommentarer
Postat av: A.C

cappuccino:D hehe~jag gillar inte dt. asch~



aa dt gick spelar genom datan..så gris sa att jag har nog bränt den i mp3-formal:p hahha~~

men dt funkar nog i bilen också för ajg har ju mp3 -.spelare i bilen:D hehe~~ så vi får se:)



2010-01-15 @ 19:26:38
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0