Hemma

Jag kan inte bleka tänderna idag för jag har fått blåsor vid tansköttet=/Konstigt att de ej varnar för det eller typ hur ofta man får göra det.Jag har typ 25behandlingar kvar så ska bli spännande att se om det blir vitare...;)

JObb idag gick sådär.Kände mig mest i vägen och inte så mycke till nytta men jag gjorde va jag kunde och tack för att jag har trevliga kolleger;)

Tre godbitar fick följa med hem,tyvärr blidde bilderna inte så bra men här kommer dem.

En vanlig jobbetröja och skönt matrial

Denna gråa tröja kosta 49kr men är lite stor men jätte skön

En t-tröja med vida korta armar och armarna har en massa nitar,se bild här neda...

Jag har alltid haft så här tydliga nyckel ben...det är inte så att jag gått ner i vikt ...tyvärr.


Kommentarer
Postat av: A.C

hehee..naww.^^ jag ´fattar..

har du fått ngt som du ville ha nu i sistone då?:p hahha..^^ som han brukar bara ge en gång om månaden:P ~~



jag gö inte mkt..kollar på mina filmer och chattar med gris på msn bara.. finns inte mkt att göra:(

2010-01-08 @ 19:09:41
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilka snygga tröjor. :)



Jag går hos Gunilla på Sjukgymnastgruppen. Har bara varit där en gång än så länge, men jag tycker om Gunilla... än så länge. :P

Kram

2010-01-08 @ 20:01:23
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Victoria

Fin blogg :D

2010-01-09 @ 11:41:18
URL: http://victoriaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0