Lördag

Magen är inte min vän vill jag tillägga.
Jag vakna kl tre och somna om två timmar senare och sen va det tid igen halv sju och jag har varit vaken sen dess.

Ett tips:
Jag brukar testa på olika produkter och inte en ända gång har det hjälpt.
Jag köpte för ett tag sen ett tandblekningskitt som består av en gel och två tandkskenor.
Först fick jag blåsor på tandköttet men nu kör jag vaselin på så inte en skråma efter det.
Gelen är som en spruta och det är nr från 1-10 och jag har tagit så pass lite så jag har nr 1-9kvar och tänderna har redan blivit ljusare!!!
Speciellt framtänderna och jag har så pass mycket gel kvar så det ska bli spännade att se resultatet sen;)
Men så här ser kittet ut:

Man ska vara försiktig med starka grejer och den första tiden får man prova sig fram.Jag bleker mina tänder varannan dag och ca 1,5h-2h högst.


Kommentarer
Postat av: A.C

hej gumman:D



jag vaknade halv fyra idag:p haha..

vaknde lite sernt.. hade lite bråttom också skulle var ahemma hos min mamas kompis fyra.. men jag var där fem:p ahhaa~¨ var försenad en hel timme.. asch=/ ~¨ men men hade ändå njas idag:D



e hemma nu iaf:D o du sover nog:d hehe..~¨

gopdnatt:D

2010-01-16 @ 23:58:13
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0