Måste berätta...

Dagen på jobb va seg men det gick ändån bra fast jag inte mår så bra nu.
På bussen hem va det lika mycket folk som vanligt och jag fick ståplats....som vanligt.
Jag ställde mig där det va plats och sen hör jag en ung kille säga...du får gärna ta min plast,Vill du sitta ner?
Han kan ha varit i 20års åldern och va hur söt som hellst och jag avböjde och tacka.
Slutsats:Ser jag så jävla gammal ut med tanke på han erbjöd mig hans säte...för man ska ju ge de gamla plats att sitta???

haha...värt att tänka på och sen gick han av på samma busshållplats som mig*fniss*


Kommentarer
Postat av: A.C

hehhe.. tackar^^



jag vet.. men dt var läängesen jag träffade honom..dt e df.. o jag ska åka till Kina snart också du vt..måste ju träffa hnm innan:d

hehe~~ han vill berätta ngt till mig..dt var df..

får se vad han vill imorgoN:p

2010-01-26 @ 17:24:34
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0