Nyårsdagen

Nyår va jätte mysigt.Först va jag hos pappa och tiden flög iväg.Jag ville inte riktigt åka hem.
När jag kom hem så fixa man sig och sen börja man laga mat.
Så här såg jag ut igår:

S & T kom kl sex och vi åt god mat.Jag va super hungrig för jag hade bara hunnit dricka en shake på hela dagen.Dock så gillar jag efterätt mer äm huvudrätt*fniss*
Efterätten va super god=)
André bestämmde sig att inte dricka trots allt och det tyckte jag va bra beslut.Dels så har han oros moment hos sig just nu och har man dumma tankar eller ångest så blir det inte bättre av att dricka.
Han sa att han kände på sig att något skulle hända....och så rätt han hade.....
Jag bjuder på några fotto här:




Det va trevligt igår och det blev inte värst mycket dricka.Jag sj drack inte mycket och inte heller S&T.Det va en stillsam och trevlig kväll,och ska sanningen fram så somna jag och andré kvart i ett*fniss*

Halv fyra blev jag dålig dock och svimma två gånger.Men tack o lov så fånga André mig så jag slog inte mig denna gången.
JAg hade så ont så jag visste ej vad jag skulle ta vägen och fick ett anfall.André blev ju rädd och vill åka in till akuten.Men jag övertala honom att inte åka in för jag vet att de ej kan göra något för det hela beror på mina sjukdommar,men aldrig jag haft ett sådant anfall i så många timmar,blev lite sj rädd.

Jag hoppas ni haft ett fint nyår.
Idag ska det bara bli mys...underbara mys=)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman. Snygg du var igår :) Hoppas att ni hade riktigt trevligt. Förutom att du blev dålig :( Hur e det med dig idag? Här e det bra ligger bara o slappar framför tvn :P Önskar dig en god fortsättning.. Kramar i massor.

2010-01-01 @ 17:06:38
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: CAMIE

SV: Tack det samma! =) Hoppas du hade en bra nyårsafton! ^^,

2010-01-01 @ 19:46:50
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: angelica

fin blogg :)

2010-01-02 @ 17:50:32
URL: http://angelliicae.blogg.se/
Postat av: JENNY

finis :)

2010-01-03 @ 14:10:00
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Gu va bra gumman! önskar att vi inte drack de här två dagarna vi heller! Nyår va ok inget märkvärdigt å inget mkt alkohol, men senn blev jag övertalad å gå ut med en vän som behövde mej å då drack vi desto mer, dumt dumt för nu är jag sjuk igen=( men men men som man bäddar får man ligga. Dumt dumt, men nu blir det bara träning å lugnt hemma framöver=)Tycker du är jätte vacker i din klänning! Skönt att ni slapp åka in till akuten men tråkigt att du måste leva med anfallen. Lider med dig. Hoppas du får en fin vecka! Kramar!

2010-01-04 @ 09:59:45
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0