Söndag

Jag belv ju dålig igår igen som jag skrev,men i natt vakna jag igen med kolliksmärtor och sen va det tid igen.André hjälpte mig till toa tack olov och jag blev frånvarande igen sa han men jag hörde andré sa högt"ANDAS lungt" och då började jag andas lugnare och då "vakna" jag upp och svara han när han prata med mig.
Nu får jag börja på ruta ett,så jag fick göra då jag första gången blev sjuk.Jag får se om det är en viss mat som jag reagerar på.
På veckorna äter jag små portioner och då är det  någerlunda oki med magen och jag får behålla det jag äter.
Men när helgen kommer så blir det samma visa igen...måste komma på den röda tråden och håll tummarna att nästa helg blir bättre=)

Idag ska jag till pappa och vara hos honom hela dagen typ.
Nu ska jag försöka få i mig en shake.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan snäckan. Hur e det med dig idag? Tråkigt med din mage. Men du e väl van vid detta laget. Fast man ska ju inte behöva stå ut med de som du :( Usch ja min fot e svullen :S Men jag mår iallafall bättre av de smärtstillande som Patrik hämta ut till mig igår. Läste bipacksedeln. De e kraftigt smärtstillande och brukar användas till cancerpatienter.Hmmm. Jaja det funkar iallafall. Förutom att jag e jätteyr. HA en toppen söndag.Kram

2010-01-24 @ 10:43:35
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

OMG.. vilken strul med din mage:( NO goood..men vf hjälpr inte mediciner o sånt då?:( stackars lilla dig asså...



jag vt.. jag visste inte kl var så mkt när jag var klar med mina filmer.. kollade inte ens på kl och var inte alls trött du vt..df kollade jag hela tiden:p hehe.. plus filmerna var bra också ... annrs hade jag ju känt mig trött:p hehe~~ men nue jag iaf vaken..gris väckte mig:p hehe.. han vakande sent idag också..bara för jag ringde o väckte honom när jag skulle lägga mig:p haaha~~ stackars:p



men hoppas du mår bättre idag för du ska ta hand om din Pappa ju:D

jag måste äta lite..sen ska jag dra till Nina.. hon åker hem idag..så ska köra henne:) hehe~~

men Pappa har min bil nu för att tanka för jag körde honom igår.p helt snällt.. hahaa~~



pusspusss naww..gullig du e..dt e d med;)

2010-01-24 @ 14:49:38
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: ninah

Tack så mkt.. Ja,. tyvärr kan man ju inte göra mkt åt fallet.. ;S har saknat honom också.. Hoppas ni hade trevligt tillsammans! kram

2010-01-25 @ 02:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0