Tisdag

Vakna tidigt idag men då hinner jag göra lite innan jag börja jobba;)
Jag har shoppat en sak och andré blidde arg på mig=(
Men så här ser den ut:

Den är helt ny säger säljaren så jag hoppas den oxå är det i skicket,men snyggo va den=)
Jag har inte ens fått alla pengar denna månad och redan börjar jag shoppa.
Jag börjar bli lite bättre för varje dag som går,men är orolig över helgen för jag vill inte bli sjuk igen så håll tummarna.
Sen jag fick sådan extrem strul med magen så kan jag få i mig bara lite mat åt gången och har svårt att äta pga illamåendet och mitt kcal intag ligger under 900kcal bara.
Snart blir det nog bättre så jag kan få äta "normalt" igen...hoppas.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej snäckan. TAck. Jag jag älskar att fota. Jag hoppas att jag en dag kommer bli riktigt bra på det också :) Ja visst e det kul med kalas :) O presenter :P Sambon får fixa allt till mig. Tur att min lillebror är konditor. Så han fixar alltid tårta gratis :P Det e bara säga vad man vill ha så gör han det. Vad skönt att det blir bättre för varje dag :) Men foten e det ok. Känner ju inte så mtcket pga tabletterna. Fan vad snygg väska:) Ha en bra dag på jobb.Kram

2010-01-26 @ 13:30:32
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

hur mkt köpte du den för?:D hehe~~

modellen e snygg faktiskt..passar dig liksom:D hhe~~



jodå dt var helt okey igår:D

jag e så trött idag..vt inte ens varför trots jag vaknar kl elva .. men ändå..

kallt som fan också dt e -7 i halmstad..uff~~ kallare än i hbg:(

jag ska träfa en kompis imorogn som nyligen har blivit pappa:D hehe~~

2010-01-26 @ 16:21:23
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0