Torsdag

Snart är helgen här och denna helgen blir det att åka till pappa och även nästa helg.
Jag prata med honom så gott de gick och det va trevlig att höra hans röst,jag saknar han.

Idag är jag ju "sjukskriven" så jag får inte jobba idag eller imorron.
Idag ska jag till sjukgym och det ska bli skönt för jag vakna med migrän i natt+va uppe pga magen.
Jag tror jag ska försöka träna lite lätt för då blir värken bättre,fast inte så lätt att träna när magen krampar men jag får ju välja mellan pest eller kolera..haha.
Jag ska även till vårdcentralen och hämta papperna idag.

Vi höres senare=)


Kommentarer
Postat av: A.C

naww.. s söt bild:D ni e bara för gulliga ni två=) men André ftf lite blyg av sig:p hahaha~~



hehe..söt du e:D chailatte...måste ha:D hahaha~~

jag kmr iaf till dig på lör runt tolv-ett tiden..hoppas jag hittar rätt denna gången:p haha..~~

man svänger in, sen e första raden som jag ska svänga in igen, itne andra ah?:p o sen e dt mitten dörr?:P hahahha~~helt förvirrad.. men lääängesen jag åkte till dig ju:(

2010-01-21 @ 15:56:02
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: A.C

nej men dt jämnar ut sig ändå att du o han.. du e ju pratglad och rolig.. men han e mer tystlåten:d hehe~~ annars funkar dt inte när båda pratar.. haha..då behöver ni inte ens sova:p haaha~~ jag e ganska tystlåten när jag e med gris också..för han pratar hela tiden:p haha..rolig pckså:) haha~~



jag ska bara hämta henne o köra henne hem.. ska inte vara md henne idag.. hehe:) jag måste hme o äta ocksÅ^^



possssss

2010-01-21 @ 16:14:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Hur e det med dig idag?? Operationen gick toppen. Fick lugnande så det var skönt. Men när vi närma oss helsingborg ser jag att det börjat blöda igenom allt. Så då var det bara att vända o köra tillbaka till lund i illfart, JAg fick tryckförband utanpå i tolv lager. Och nu ikväll när jag tog av det så har det blöt igenom alla tolv lagerna så jag måste in i morgon och få lägga om hela foten.Suck inget roligt alls. KRam

2010-01-21 @ 20:37:19
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Jätte söta! Hoppas du får må bättre snart =) Kramar!

2010-01-22 @ 09:19:10
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0