Utmanad av Sarah;)

Jag blev utmanad av Sarah så lika bra att göra det så vet ni lite mer om moi kanske?;)

Vad gjorde du för 10år sedan?
För tio år sen gick jag i gymnasiet.En tid jag inte vill minnas så väl om jag ska vara ärlig.
Tack olov hade jag bra vänner som fick mig att kämpa på och jag vill tacka er:
Jill,Ann,Sara,Jennie,Mattias
Jag va väldig självdestruktiv och hade en del beskymmer hemma men jag ser det som att jag är en erfarehet rikare och med allt ont finns något gott med sig;)

Vad gjorde du för ett år sedan?
Då va jag fortfarande sjuksriven och kämpa för att få lov att arbetsträna.Jag hade fått en del nya vänner som Sara och Amy;)

Fem snacks du gillar.
Jag älskar ALLT onyttigt*fniss*
Jag älskar kakor och tårtor och jag äter gärna så mycket så jag mår dåligt..haha

Vad skulle du göra om du blev miljonär?
Letat efter en behandling mot ALS så pappa hade kunnat få leva.
Köpt en resa till syster och hennes man K.
Köpt en bil till André.
Köpt en resa till alla mina vänner så vi alla kan åka tillsammans=)

Fem dåliga vanor?
Att jag inte tror på mig sj hur mycket jag faktiskt klarar.
Att jag tänker mycket och oroar mig mycket.
Att jag äter aldeles för mycket mat,därför skriver jag ner allt.
Att jag tror gott om folk,fast vissa inte är så goda.
Att jag ger så mycket av mig sj.

Fem saker jag gillar att göra?
SHOPPA!*fniss*
Jobba
Träffa min familj och andré klart
Mysa med katterna
Att spela gitarr

Fem saker du ej skulle klä dig i?
Nja,de som känner mig vet ju att jag haft både de ena och det andra på mig.Jag utryckte mig mycket med min klädesstil för..;)

Fem favoritleksaker?
Gitarren
André??...haha
Bilen
symaskinen
mobilen





Kommentarer
Postat av: Anniepie

Kul utmaning!:) Måste kännas skönt att gymnasietiden är över nu då ;) hehe Jag har bara en termin kvar sen vet jag inte alls vad som kommer hända. Lite läskigt faktiskt, men det ska nog gå bra hur det än blir. :) Kram!

2010-01-08 @ 12:42:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: tina

Fin blogg! :)

2010-01-08 @ 14:11:39
URL: http://tinagriberg.blogg.se/
Postat av: A.C

hahhaha, e andre en leksak för dig?:O OMG~~

men i får se ändå:p ~~ jag förstår;)



aa jag vt.. inte bra att vända dynget helt o hållet..ska rätta till nsart:p



trevlig helg du med gumman:D redan helg?:O har inte ens märkt dt:S

2010-01-08 @ 15:28:58
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hihi vad skoj att du vile göra listan :) Några planer inför helgen?? Själv ska jag åka o hälsa på en vän i kristianstad i mogon innan hon åker upp till sin skola igen typ 90 min från skåne :( Annars har jag inget planerat. Och doktorn ringde innan. Och alltlöste sig :) Kram

2010-01-08 @ 17:41:34
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0