Dagens lista

Dagens humör:Just nu är jag ganska trötter.
Dagens mående: Inte så bra för jag har knappt sovit för magen har bråkat och haft en massa värk.
Dagens borde: Tvätta håret men gör det efter jobb istället;)
Dagens smink: kajal ,ögonskugga,mascara fundation och lite solpuder.
Dagens klädsel: Svarta byxor och svart linne och ny tröja från gina(ska fotta sen om jag hinner)
Dagens planer: Ska jobba idag och sen blir det lungt så jag kan vila upp mig till imorron
Dagens fundering: Jag ska försöka att Inte ta kritik så personligt utan saker och ting kan tolkas på mer än et sätt.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Ja det e klart jag använder alla :) Jag tycke det e roligt att byta skor eller inte behöva ha samma varje dag :) men jag önska att jag var en människa som tycker om att gå i heels. Men jag kanske får börja göra de till sommaren. Det tog fyra månader innan jag kunde få på en sko på vänstran.Men jag måste få på en sko på höger innan den 28de. Och det e bara två månader sedan operation då. Men jag har inget val. Även om foten inte läkt o så så får jag inte mer sjukskrivning sen.

Hur e det med dig idag?? Ska du hitta på något i helgen?? Kram

2010-03-05 @ 08:40:38
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Jag är nog som du lite...Har svårt för att ta kritik och vill oftast att allt ska vara bra! ;) men men, får se det på ett annat sätt som sagt! ha en bra fredga nu vännen! :) Kramar!

2010-03-05 @ 09:12:09
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Maya

Hej Hanna! va fin du va i Nora tröjan (den stickade). Ha en bra dag på jobb och e trevlig helg, vi ses på måndag KRAM

2010-03-05 @ 11:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0