Fredag

Jobb idag och tack och lov är nässelutslagen borta.
Visa mitt västa knä igår från sjukgymnasten*skrattar*...det va mest hans reaktion som fick mig att skratta för han hade aldrig sett ett sådant knä förr.
Jag är unik;)
Det va snart 11år sen jag va med om en mopedolycka och mina föräldrar tyckte inte det va lönt att åka till sjukhuset och jag kolla aldrig upp det.
Visst de på smärtrehab sa att jag skulle kunna rönga de och se vart skadan är.
Men jag anser att skadan är ju skedd och man kanske kunde ha gjort något åt de då man va yngre,men nu är skadan där.
Jag kommer alltid ha mina knä så här för troligt vis av de som man såg och rörde vis är det en mjukdelsskada,alltså en skada i musklen/muskelfästena.
Jag vet inte om jag ska rönga det för jag har ju vant mig vid de onda och att su svullnar upp och blir blått då och då.
Jag fick iallfall veta att de inte va fläsk utan det är musklerna som är skadade.

Nå ja över till något annat.
Jag har skallebank idag kära vänner...men som min mor sa -då är det ett bevis på man har något där inne;)

Ni får ha en fin fin fredag...=)

haha...kan man göra något annat än skratta;)


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

hoppas dagen varit bra! hitta på ikväll?

2010-03-19 @ 15:28:08
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Oj, va jobbigt att ha varit med om en sån olycka! :/ hoppas att du inte går runt och har ont i alla fall... Ha en skön fredag nu! :) kram!

2010-03-19 @ 17:17:13
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Johan

Det där låter ju inte alls bra... :(

2010-03-22 @ 16:37:59
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0