Onsdag-Ledig

Jag hade sååå kul på jobb igår,jag älskar mina arbetskamrater och jag har aldrig en tråkig stund med dem.

När jag kom hem igår och hade ätit så börja jag klättra på väggarna och jag och gubben åkte till väla en tripp.Jag va ju där i lördes men ville fördriva tiden.Prova en hel del jeans och alla jeans jag prova på hm va i storlek 28 och hade lätt kunnat få på mig 27or.
Varför skiljer det så enormt i vissa sorlekar från butikerna?

Jag funderar på att köpa denna långklänningen?

Vill ha långklänningar men är svårt att hitta.Denna är lite ful-snygg och är billig.

Idag ska jag träna och ha mig och måste fixa naglarna oxå.Sen ska jag till pappa och det ska bli skönt att träffa honom.

Jag skriver mer sen om jag hinner=)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Allt bra med dig idag?? Här e det bara bra :)

Vad skoj att du hittade en massa jeans som passade. storlek 28 kan inte ens jag ha det e för små så dina höfter måste vara små :) Hoppas att du får en skön ledig dag iaf :) Kram

2010-03-03 @ 09:51:36
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hejsan. Jo med mig e det bara bra :) Jag e sjukskriven till den 28 mars. Okej. Jag använder alltid bootcut. Jag har så kort överkropp så jag måste ha jeans som är väldigt låga i midjan :) Och jag har alltid utsvängda jeans. Tycker inte att jag passar i stuprörs jeans.Kram

2010-03-03 @ 10:53:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0