Söndag

Usch vilken natt.Inte mångar timmar sömn idag.
Jag tror inte ens jag kan träna överhuvudtaget och får se hur jag klarar att städa.
Jag lite smått som jag ska fixa idag om jag klarar.
*Städa
*Tezzi öron rens och borsta tänderna
*Ducha
*Sy in en kjol och sy om den lite
*Fixa med lite papper
*Ut och gå
*Bleka tänderna
*vibba

Dessutom har jag lagt undan ett par skor på deichmann i hyllinge.Jag hitta på höga pumps igår som liknar som mina strippskor...kommer ni ihåg?
Men klacken är 14cm och 4cm platå...och behöver jag dem?NEJ men de va fina=)
Jag tror inte det blir att jag köper dem för jag har två svarta höga pumps och visst kan jag sälja de som är på bild ett för de är faktiskt för små och har aldrig kommit utan för dörren=/

Dessa är försmå.Jag köpte dem i 37 men de är som 36 och mäter man i skon så är de 23cm.
Klack 13 och platå 4 och kosta med allt som allt nästan 500kr....älskar dem...

strippskorna är ju neutrala och de man man pimpa med ett nit armband eller en löstagbar blomma,ja man kan ändra utseendet med dessa=)


ska jag sälja de försmå skorna...jag älskar ju dem men men...hjälp??


Kommentarer
Postat av: A.C

oj..fick hem två par skor:D hehe~~ glad?:)



aa filmen e skit bra..uff..va jag grät:p haaha~~

jag har inte gjort ett skit idag..bara latat:D längtar tills nästa helg..då befinner jag mig i gbg:D hhe~~ måste köpa M.A.C foudation..asch~~ en massa att göra också:D hehe~~



haft en bra helg annars då? Jg e ledig imoron:D

2010-03-07 @ 19:33:07
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CAMIE

12kg är ju mycket! :D För mig går det aströgt just nu.. Tappar otivationen lite hela tiden. Tror mycket har att göra med att jag inte har jobb :(



Det är småätandet man måste bli av med! För mig räcker det bara med att jag slutar med allt sött och minskar lite på portionerna så går jag ner men som sagt just nu har jag ingen bra motivation :(

2010-03-07 @ 20:34:55
URL: http://camillahart.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan gumman. Hur e det med dig idag?? Verkade som du haft en jobbig helg?! Hoppas att du mår bättre idag iallafall :) Hoppas att du får en bra dag på jobb.Kram

2010-03-08 @ 09:25:01
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Johan

Fixa öronen och borsta tänderna har vi aldrig gjort på Ford...



Sälj dem. Vad ska man ha för små skor till liksom? Å andra sidan kan jag förstå dig... Jag har en speciell jacka jag inte tänker göra mig av med, även om den går sönder lite. Likaså en gammal tröja jag hade för 7-8 år sen. Den hänger fortfarande bakom min dörr... :)

2010-03-08 @ 15:03:47
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0