ÖgonGodis=)

Dessa har varit ute på dinsko i någon dag och nu kom de in på hemsidan=)
Kostar 499kr och jag blev förälskad.
De kommer in i vitt oxå.
Nu har jag redan två svarta skor som liknar denna modellen så jag behöver inga fler...snyggo!

Typisk Hanna sko...intesant??


Idag blir det jobb och är inte så bra(ovanligt?)
Jag vakna med migrän,men tack olov blir det sjukgymnasten idag.
Har en del idag att göra och imorron måste jag till ikea efter jobb.
Lova att inte skratta men jag har gått och släng alla mina matskedar utom TVÅ!
De som känner mig vet hur förvirrad jag är ibland och jag har då slängt skedarna när jag använt dem och detta har jag kommit på dagar efteråt...Typiskt Hanna??
.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Sv; Ja min stannade också upp under ett tag, mitt enda tips är att fortsätta kämpa! :)

2010-02-18 @ 09:45:48
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: A.C

hehe..finns alltid här för dig lah:D



aa jag ska hem snart..gumman:D

e hemma på lördagskväll:D

vi får ses lah^^ pusss

2010-02-18 @ 16:40:03
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0