Bara en tanke...en liten bit av mig

Hur mycket jag än skulle försöka så är det redan en "bild" av mig.Ni har uppfattat mig som någon jag faktiskt inte är.Det är helt oki att ni tycker och tänker precis vad ni vill om mig,för det hela gäller ju vad jag sj anser om mig.
Det är mina tankar,mina ord somväger mest.
Jag kan aldrig ändra era förutfattade meningar,utan jag kan bara ändra på mina egna.
Hur mycket jag än hade försökt att verkligen bevisa att jag inte är så som ni tro så skulle de trots allt detta arbeta sluta med att jag är lessen.
Jag tänker inte bevisa för någon annan än mig sj vem jag är och jag faktiskt inte vill någon anna illa.
Jag är den jag är och tänker absolut inte ändra på mig för att ni har problem.
Jag har bevisar tilräcklig.

Jag menar ingen speciell person i detta.Man stöter på en del folk underlivets gång och detta är enbart en påminnelse för mig....Ingen annan.

Jag har alltid bett om ursäkt för den jag är...men det är slut på det nu...jag tar kontroll över mina tankar och mina käsnlor och lägger inte alls något på någon annan för detta är mitt arbete.

Kommentarer
Postat av: JONNA

sv: haha ja typ! :D

2009-08-21 @ 21:42:33
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Postat av: Laila♥

hehe för roligt :P Vad har du gjort idag då? =)

2009-08-22 @ 00:51:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Sara

Va fint skrivet gumman! Du behöver inte bevisa något för någon eftersom du duger precis som du är. Den som har "onda" tankar om dig känner dig helt enkelt inte, utan dömmer utan att ha någon egentlig grund. Jag tycker om dig! Kramar

2009-08-22 @ 10:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0