Hemma

Mötet blev avklarat ganska fort och på måndag börjar jag.Jag ska jobba två timmar varje dag och börjar halv två.Spännande är det och samtidigt så vet jag att jag har en jobbig tid framför mig,men jag får ta en dag itaget.

Klart så hitta jag saker på familia och har riktig beslut ångest.Jag köpte ett silvrigt nagellack som jag ska måla silver detalj på en väska som gått av och ett långt svart linne och en bh för 25kr.Det ska jag behålla men jag är osäker på den rosa för den är för stor men ändån helt olik de plagg jag brukar ha.Den leopard "toppen" gör att man får mer kurvor men annars sitter den bra....hrm...hur ska jag göra?Vill jätte gärna ha ett leopard plagg till party;)


Denna modell är i S och den fanns ej i mindre storlek=/men den kosta bara 40kr men ska man lämna tillbaka den eller ej...hrm.Men denna modell är exakt lika dan i modellen som leopard(där vid magen)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Jag hittade inte tröjan :/ Eller den fanns men inte i min storlek. Ska ändå alldeles strax lägga upp en bild på den :) Hoppas på att den finns i min storlek på internet.

2009-08-04 @ 18:09:24
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Laila

hehe okey :) Har svininfluensan tydligen :( Åhh :(

2009-08-04 @ 19:31:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0