Lördag

Jag har inte hunnit skriva förän nu.
Jag har haft fullt upp och precis kommit hem igen.Jag har varit i malmö hela dagen och först va vi på entré och kika och där handla André två armband till mig.Jag köpte lite smått och gott men allt jag handla va på rea för det är ett tag innan man får pengar så jag får ta det lite lungt.Jag hitta dock en mysig tröja på bikbok som kosta 199kr som jag ska köpa nästa gång.

Sen va vi på malmöfestivalen,och nej det är nada kul där.Jag kikar enbart på marknaden för en gång då jag va där så va det en massa stånd med LV,Dior,Gucci m.m kopior.Jag handla inget då för jag hann inte men sen har de aldrig dökt upp igen....kan ju tillägga att det va hundra år sedan,nå ja men det känns så;)
Jag hitta ett par söta channel örhänge där iallafall=)

Vad händer nu då?JO jag ska kanske sy lite för linnet jag köpte va lite liten vid bysten så jag ska kanske fixa det tror jag.Killen ska in i HBG och kika på alla bilar som kommer till stan.Det är dagen innan vallåkra så då kommer utställningsbilarna på "träffen" i kväll.


Bekinitrososan längst ner lägger jag ut på tradera imorron=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv; Ja precis, det är inte så att man bara ska sitta inne och skriva då. Tack, det hoppas jag också! =)

Vad ska du göra imorgon då?

Ha det bra kram! :)

2009-08-15 @ 21:04:57
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej gummiz:D



hehe..~~ jag hade tur där .. köpte inte ens de själv.. hehe..~~ kan inget om den kinesiska sidan..



jaså?? va du där i mlm lr+:D

jag vt de har skit snygga skor..jag köpte ett par igår igen:p kunde inte låta bli..köpte ett par solglasögon på NK också ..du har kasnke sett dt..:)

aa jag vt..dt e jättedåligt väder:( blev helt blött när jag kom hem idag efter fiket..



aa jag kmr hem imorgon ja:D ska ta tåget halv åtta:)

hader du inte kul i mlm idag?? hmm~~ mkt folk då?:D

pösspösss

2009-08-15 @ 21:26:15
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0