Strax iväg och jobba

Jag har tänkt en del över att det finns så många som mår dåligt psykist i vår värld.Måste bra skriva lite om detta.
1.,Mår du dåligt så är det bara du som kan ändra det.Hur vill du göra för att må bättre?vill du ändra på det så sätt fart för vi lever bara en gång
.
2.Du har sj förmågan att få dig att må bättre eller sämre.Vilka tankar styr dig?

3.Du kan ALDRIG lägga ansvaret på någon annan.Det är DITT liv så det är DU som får ta tag i det SJÄLV.Detta innebär inte att man inte bryr sig utan tvärt imot.Du har så mycket att lära av dig sj.Vi finns där,men vi ska bara finnas i bakgrunden.

4.Gå och prata med någon som är utbildad som kan reda upp dina tankar och känslor.

5.ställ denna frågan till dig sj....Vill du gå hela ditt liv och må som du mår idag?ELLER du vill ändra på saker och ting,varför inte börja idag?

6.Va inte hård mot dig sj.Vi alla gör vi fel,så istället för att klanka ner på dig sj så ser det postitiva idet istället.

7.vissa kanske tänker så här"fan att jag bara stöter på fel pojkvänner,varför får jag bara idioter ???".....tänk så här istället"Visst jag har haft otur med de sista pojkvännerna och det har inte fungerat.Jag kanske mötte dem av en anledning,för att jag har något att lära...vad kan jag sj göra för att inte hamna i samma situvation igen??"

8.
Om du inte gillar dig sj,den du är så kan du inte förvänta dig att andra gör det.Utstrålar du "glädje" eller att du "faktiskt" duger som du är...så attumatiskt  omger du med liknande personer

Du är fantastiskt...inser du det sj så blir livet mycket enklare än du tror.
.

Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej:)



aa jag vt.. men man behöver såna också ibland:D heh..~~

jag ska nog sortera mina skor idag tänkte jag.. måste ta ut höstskor.. boots och sånt..och lägga in sommarskor.. använder ju inte ens här i sverige.. hehe:)



aa jg vt.. men vt inte om jag e nöjd med den.. hmm~~ vill ha en apple:p .~~ asch~~ vi får se..dt e lite soligt idag ju=) ..men kallt som fan kan jag tänka mig..=/

2009-08-17 @ 12:07:09
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv; Det är inte alltid lätt att se sig själv som att man är bra och att man duger.

Okej :)vadå då?

Lite si-sådär.

2009-08-17 @ 12:08:57
URL: http://emeliediesel.blogg.se/
Postat av: ida.

Hejsan, fin blogg du har då! :).

2009-08-17 @ 12:09:05
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Tack sötnos! blev jätteglad av din kommentar :D Hur mår du? =)

2009-08-17 @ 12:56:58
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: ♥ N I G H T F A L L - Barbie outside, rocker inside.

sv: Tack så mycket :D kram!

2009-08-17 @ 15:07:30
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0