Sytt

Jag försökte fixa tröjan som jag köpte i dag.
Jag köpte den största storleken som fanns men jag kan lova de va minimala i storleken.Det va en halterneck så nu ska jag förklara hur det satt på.Det fanns en resårband som skulle sitta under bysten och när jag hade den på mig så vällde lixom brösten över.Den va som xs i bysten och de va inte alls snyggt.
Jag visar hur den såg ut först och nu hur den ser ut då jag fixat den.Jag får sy små detaljerna imorron.


rosetten är flyttbar eller så kan man strunta i att ha den för man fäster den med en säkerhetsnål=)

Kommentarer
Postat av: s a n n a

gullig blogg ^^

följa varandra via lovin, håll utkik efter tävlingar

i min blogg, mycket med att man kan vinna länkningar,

& det betyder också fler läsare ;) KRAM!



de blev skitsnyggt! :O

2009-08-15 @ 23:31:06
URL: http://ssannassuomela.blogg.se/
Postat av: E B B A

Svar; haha vad bra! då är jag inte ensam om att vara så himla klumpig ;)hoppas du har haft en bra helg, och att idag också blir bra. Hihi :)

2009-08-16 @ 09:51:01
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0