Torsdag

Träningstajm efter jag läst några bloggar och sen är det tid för jobb.Jag får gå upp en timme tidigare nästa vecka för då ska jag ta bussen in och hem,och alla förberedelser tar en hel det tid för mig.

Jag ska köpa tröjorna från GINA TRICOT idag men jag tar bara 2 av dem tror jag.Är så dumt att köpa för mycket när man har en del att gå ner kvar.En tajt långarmad och kanske en kortarmad med text på bröstet.Jag fottar dem och lägger upp när jag är himma igen;)

Lägger upp annonser på tradera på lördag om nageldekorationer som jag ska göra med.

Nä nu får jag videre i texten ha en fin torsdag.


Kommentarer
Postat av: Amy.C

har du gått ner mkt nu gumman??

dt syns..hehe^^ smal i midja ju..haha~~



jag vill inte svara på den frågan än.. vi får se hur dt blir.. dt går upp o ner hela tiden liksom:p hehe..~~ asch..



aa jag hoppas verkligen dt.. uff~~ jobbigt med alla byten=/

har ont magen också=/ ....dt e dåligt väder dt med..tråkigt nog...

2009-08-13 @ 10:21:35
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

Jaså?:O

oj..dt e ju mkt.. om dt vore jag som hade gått ner i 10kg då finns jag inte längre:p haha..~~ kmr inte se mig mer då..

men jag gick ner faktiskt 1kg denna gången när jag var i Kina.. uff~¨



måste gå upp igen ananrs e jag för smal=/ asch~~

dåligt väder som fan idag ju=/ ite kul alls..dt bbörjar småregna.. kallt också.. kan int ha shorts..måste ha jeans..fan ocks=/ .. när jobbar du då? och när slutar du?? Hm~~ pssssss

2009-08-13 @ 11:55:53
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0