Fredag

Helt slut är jag idag med och hoppas att dagen på jobb går fort.Ska stanna kvar efter jobb och leta upp en röd  bolero eller något som jag behöver till jul.André hämtar mig när han har slutat.
Idag annars blir det inget annat att göra*skönt*

Imorron blir det ärenden hit och dit och ska lägga in några fler slingor i löshåret.
På söndag blir detv storstädning och handla mat och ska pimpa mina naglar lite juligt.

Jag längtar efter ledighet.Jag är inte alls iform och är tröttv och nerstämd,men igår fick jag veta gload nyheter om någon så jag blev så glad i hjärtat av att höra trevliga nyheter om alla;)

Jag önskar er en fin helg
sköt om er sj och nära och kära;)

Jag ser helt död ut i ögonen,och det är så jag känner med...


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman. Hoppas allt e bra med dig idag. Hoppas att du får en bra helg. Kram

2009-12-18 @ 18:35:20
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0