Måndag

Helgen har varit fin.Även om jag hart att göra här hemma så har det varit så mysigt att bara få vara hemma.Även om man gjorde ärenden och så.Det gick ganska snabbt med ärenden och hela dagen igår fixa jag naglarna.Jag börja vid 1330 och va färdig nästan 1730!
Men så här ser de ut;

Fyra lager med nagellack och det behövs härda riktigt innan man tar nästa lager.Jag är nöjd som attans=)

Jag tog några fotto från mitt fönster igår:



Efter jobb blir det tvätt och ska vibba lite oxå då tänkte jag.
Imorron blir det jobb och sjukgym.
Onsdag blir det ULLARED!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej gumman. Åhh jag kan bara inte kasta mina buffaloskor. det gör ont i hjärtat. Jag hade lätt kunnat gå i dem då jag älskar dem men det e ju ute med såna. Tyvärr:( Men får jag inte sålt dem så lägger jag dem i en klädinsamling:P Helgen har varit bra. Din då?? Naglarna blev snygga gillar när man gör något annorlunda med topparna :P Juligt :) Ha en toppen dag på jobb.Kram

2009-12-21 @ 10:15:25
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Hej vännen! :)Jag längtar absolut till julen och julafton! :D Och det är ju såå mysigt med snön att den änligen ligger kvar!! :) Jättefina naglarna blev med den röda färgen och kul att du ska till ullared dan innna julafton med dessutom!! ;) hihi Jag ska dit i sommar tänkte jag bara för att programmet ullared är så kul oxå! haha Hoppas att du får en fortsatt bra kväll nu!:) KRAM!

2009-12-21 @ 21:28:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sarah

Hej gumman. VAd skojigt min kläning har kommit :P Ska hämta den i morgon. Men nu måste jag sova innan jag däckar på soffan. Är helt slut idag :S Kram

2009-12-21 @ 22:08:56
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sara

OH, va snygga naglar!! Du är så duktig Hanna!

2009-12-22 @ 08:44:59
Postat av: Areyanna

Jätte söta naglar söt=) Puss!

2009-12-27 @ 16:41:49
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0