Mysiga Söndagar

Helgen har varit bra och jag vill ej den ska ta slut.Nästa vecka är det att göra varje dag,och sen jobbar jag inte så mycket,bara måndagar och tisdagar.Jag kan vila upp mig då;)

Igår va jag iväg med gullet mitt och det va super mys.
idag har dagen rusat.Imorse överaska kille mig med en tisig julkpapp=)
Jag fick min rosa kamera av honom som jag länge har sparat ihopa till för att kunna köpa.
så här ser den ut(fast den är mer rosa i IRL)

Jag har ett par nya stövla som jag ska inviga imorron,lägger upp fotto senare så ni får se dem på.Jag köpte dem jätte billigt så igår fick de följa med hem.

Vad händer nu så?
jag fixar med naglarna och så,gelén har växt ut en massa och de börjar släppa så nu har jag limmat och tagit uvlack så de klarar sig ett tag till=)
Ska klippa Andrés hår med=)


Kommentarer
Postat av: A.C

hej gumman:D



jag har nyss bakat lussekatter:p hahaha..^¨

för en gångs skull har jag gjort nu=) yah..de blev super goda och ser snygga ut också:D haha..glad^^ ..~~

äntligen har jag gjort ngt vettigt:p haha.. när ska jag tvätta bilen? Hmm.. vt inte än:p kanske imorgn..e ledig imorgo iaf:D



helgen har varit bra..varit med Nina dt mesta fkaitks.t.hehe..inget spec..ska köra henne till knutan idag för hon ska åka hem:9 ...

sen sla jag inte göra mkt tror inte dt iaf..hehe^^



vad har du jgort annars då? hälsar på Pappa?:)

jag beställde dem för två veckor sen..beställde samtidigt som gris..men han har redan fått sina saker..haha..konstigt nog:S asch..får bänta nägra dagar till..får se:(



nu ska jag sticka:D pusspusss

2009-12-13 @ 17:39:12
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Japp, det har jag väll! ;) hihi Nu ska jag snart mysa framför tv:n fast först duscha och tvätta håret! :)Verkligen jätte snygg kamera, rosa är snyggt! :D Kram!

2009-12-13 @ 19:03:18
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sarah

Ja gud helgerna går fort kan inte fatta att det e jul om mindre än två veckor. <jodå helgen har varit bra. men idag e jag väldans trött av någon anledning. Ha en mysig kväll.Kram

2009-12-13 @ 20:36:27
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0