Fredag

Jag vakna självmant kl åtta idag och det va skönt att inte vakna till klockan.
Idag va det vägning och mätning och nu har jag gått ner 10kg.Jag kommer lägga upp bilder då jag vägde som mest och nu som minst.Mest för att folk kan reagera att jag ser så smal ut på fotto men i själva verket är jag inte det.Jag fasar för det men samtidigt kanske det är bra för min egen skull oxå.

Jag hoppas det blir hårförlägning(tar bilder ikväll om det blir av) men jag vet inte än hur planerna blir om det blir lödde imorron eller ej.Säger inte nä till en hel dag...*fniss*

Detta här med självkänsla och själförtroende,jag är snart 25år och kan inte påstå jag är nöjd med mitt liv där jag är i dag.Jag vet oxå att det är bara jag som kan ändra på det och vem vill höra ens tjat om det,speciellt om man inte gör något åt det menar jag.Jag har hart någon överviktig vänninna då jag va yngre och de tjata hela tiden på hur tjocka de va och sen kunde de köpa en pizza och dricka 2liter cola efter det klagat,och så va det varje gång.
Det är bara ni själv som har makten till att ändra livet hur ni vill ha det...ingen annan.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0