Hemma igen...

Vilken lång dag det har varit och tiden bara rusar.Det va ju perfekt för mig att shoppa för det va ju halva rea priset och då fynda jag en hel del och det kosta mig absolut inte mycket alls...så jag blev ju glad=)Lägger upp bilder på mina köp.






Sorry för kassa bilder=/den sista bilden är en kort modell av militärgrön jacka,och jag köpte en lång svart tajt tröja med.Det är mycket nitar och rock nu till hösten,för sådanna plagg va det ialla butiket mer eller mindre.Din sko hade fått in fräsiga skor med...hehe=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjusiga saker!

Det skärpet med nitar på skulle jag köpa, sen ångrade jag mig och la tillbaka det. När jag kom hem så ångrade jag att jag inte köpte det iaf:-)

Tokigt!

2009-07-18 @ 19:15:17
URL: http://millamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0