Lördag

Ätit två bullar har jag*svullo* och nu ska jag strax vibba litta oxå=)Jag ska prova 20min idag och det ska bli skoj.
Sen ska jag fixa mig så vi kan åka till landskrona festivalen för att titta snabbt......dock är det ej kul att trängas och får lite panik över det=/

Idag ska jag göra ungspannkaka,och sen blir det lite lördagsgodis med,för idag får jag synda.Ska jag vara ärlig så är det första gången jag lyckas gå ner så pass så det märks på kläderna.Ni vet då man går på "diet" så är det tex lätt att gå ner 5kg men ofta är det mest vätska,men denna gång fungerar det=)
Jag har ju ändrat min syn på mat,eller lite iallafall och räknar och har koll på vad jag äter.
När jag är ner på 55kg så ska jag tvinga André att oxå börja röra sig=)

(en gammal bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0