Löshår

Jag åkte till Hbg och kika på hemmes bästa löshår.
Jag valde ett europeiskt hår men jag hitta tyvärr inte den rätta nyansen på nätet men jag lägger upp liknande hårfärg så nu se hur det ser ut cirka.
Jag blev föbluffad av kvalitén och det va ett bra pris med,och jag hoppas den håller fin kvalité efter några tvättar med.Dock så den sista slingorna längst ner vid nacken får jag dock färga för annars får jag köpa två paket.Jag hade tänkt att köpa hår till nästa utbetalning=)

Mitt hår jag ska köpa är lite mörkare bara=)

Snart fyller jag 25år och det ska bli kul och fira hos pappa.Det blir bara min syster och hennes kille som kommer,men har man gott sällskap så spelar det ingen roll om man är många eller ej=)

Kommentarer
Postat av: JENNY

löshår är kul ! :D

2009-07-13 @ 22:54:55
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0