Onsdag

Gubben har redan kört till pappa och ska nu hämta bygg varor till köket som ska byggas färdigt.Jag är dålig så jag kan ej följa med,men ska med senare underdagen.
Jag har sopat och pausat mellan omgångarna och ska sen ducha så man kanske känner sig lite bättre.Jädrans mög att man är sjuk.

Jag har fixat färdigt jeansen,och bra blev det.Jag har fägat dem och vid hålen/slitningarna har jag tagit extra trådar så man ej visar en massa hud.Med de nya skorna till så blev det riktigt snyggt=)
Jag lägger upp bild sen när jag mår bättre=)

Jag fundera oxå om man skulle måla dragkedjan på skorna svarta så de ej syns så mycket...får se hur jag gör=)


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej :/ jodå det är bara bra med mig :):) händer för kul hos dig då? :)

2009-07-15 @ 10:58:20
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: AMANDA FALK

Så fin blus :)

Sv: Oj ja du skrev verkligen långt, men nu förstår jag allting iallafall! Hoppas du lyckas gå ner till det du vill, långsamt och banta på ett bra sätt som du gör ;-D Good luck anyway! Ha en bra kväll!

2009-07-15 @ 19:37:22
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0