Torsdag

Dagarna går alldeles för fort,och gubbens semester slutar snart.=/
Vi åkte till pappa vid tre igår och va hemma kl halv nio och de va många timmar.Häcken blev klippt och en buske med blev .Det är en hel del stora buskar som ska tass bort men det får bli till hösten.
Jag satt ut en annons på pappas bil så han kan få in pengar för det inom snarast.Idag skulle någon kolla på den.Vi fick stanna så pass länge igår för han va tvungen att sova en stund och han kan ju ej gå i trappor sj så man får ju hjälpa han.Jädrans ALS alltså....att han om någon får denna dödliga sjukdom,pappa som älskar livet.....det är orättvist.

Idag då?Jo jag ska sy in två linnen iallafall och sen ska jag laga en omelett med en massa gott i.Hämta ut mediciner ska jag med göra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår de gumman. men du är så duktig som tränar så pass mycke som du gör. :)

& du är jättefin som du är! =)

2009-07-16 @ 12:04:13
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilken snygg blus du har på dig där!

Var har du köpt den?

2009-07-16 @ 12:10:49
URL: http://millamy.blogg.se/
Postat av: Michaela

Sv: Ja det kallas det nog! =) Kom inte på vad jag skulle skriva ^^ haha..

2009-07-16 @ 12:59:30
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag kommer inte få använda push-up förrän efter minst 4 mån. Jag tror inte jag kommer använda det heller för jag har en ganska snygg klyfta redan:-) Ja min kirurg sa oxå till mig att det är omkretsen som ska ligga som stöd,så det visste jag:-)

Jag mätte mig och även över rumpan för skojs skull.

Hanna du e mindre än mig nu, så visst f-n har du gått ner i vikt, och jag har gått upp, rejält!!

Övanför mina bröst, typ innan brösten börjar ligger jag på 88 cm

Precis över brösten har jag 92 cm och under brösten har jag 76cm, där hade du ca 71-72cm.

Mätte över rumpan oxå bara fr skojs skull, jag ligger på 102cm över ballarna:-)

Jag är visst en liten tjockis men tycker själv att det klär mig!

Kram

2009-07-16 @ 13:59:13
URL: http://millamy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0