Vikt


Här kommer mina mått då jag vägde som mest och nu när jag gått ner 10kg.
Arm
Midjan smalaste partiet
Midjan precis på navlen
Nedan för midjan"mitt på höftbenen"
Stuss "de största partiet"
Lår
Knä(jag va med om en mopedolycka så musklen är inte som den ska och jag har alltid varit svullen och lillablå på muskeln vid knäskålen efter olyckan)


Ni behöver inte skriva några dumma kommentarer för jag är medvetem hur jag har sett ut och ser ut idag.

Jag har typiskt päronform .Även om jag skulle gå ner i vikt så kommer jag alltid ha min "form" ,så jag kommer aldrig kunna ha typ Paris Hilton kropp  för jag har en helt annan kroppstyp.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Jag tycker du har en fin kroppsform, verkligen, jag tycker det. Hoppas du också tycker det och är nöjd! Du har gått ner mycket i vikt och måtten har minskat mycket ;) Bra jobbat, men låt det inte gå för långt! God natt!

2009-08-02 @ 23:53:47
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0