Gahhh!!

Jag blir såå trött.För ett tag sen skrev jag något om att jag hade beställt kläder på http://www.bubbleroom.se/
Jag fick lämna tillbaka allt och då betala jag för frakten sj  för returen.Dock fick jag ändån betala frakturan som låg på 415 (inklusive 39+29 för frakt)
I efterhand skulle de betala tillbaka mina pengar igen men då minus frakt då de fått tillbaka alla kläder.Men idag så har jag bara fått 247kr ...alltså 100kr fattas!
Så jag vill bara göra er uppmärksamma på att de är inte ärliga alls där och när man ringer till dem så är det oförskämmda och de kan inte betala ut de 100kr de tagit förmycket.

Lärt mig en läxa???åh ja klart jag har.Fast de va tydliga med att frakten och liknade får jag sj ståför men att sen dra för mycket pengar och sen inte vill ge mig tillbaka de pengarna är så jävla lågt!På mitt papper står klart och tydligt att frakten är =39+29kr men de har dragit=39+29+100



Kommentarer
Postat av: Amy.C

hej..har aldrig beställt kläder därifrån faktiskt..vad var dt du beställde för ngt då?? Hmm~~

du brukar inte beställa saker från nätet ju:p hehe..~



aa jag vt..jag pallar heller inte så mkt..orkar inte resa..gillar inte resa...men kan inte göra ngt när mormor och morfar e här ju..gör dt för deras skull nu..asch~~ hehe..~~



jaha.. okeY=) dt e super fint väder idag ju..fast jag har inte esn varit ute:p haha.~~ har varit lat som fan..uff~~

2009-06-23 @ 16:02:01
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Elina

Fan va dåligt! Jag har bara bra erfarenheter från bubbelroom än så länge...



Krya på dig!

2009-06-23 @ 22:18:49
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0