Ibland så....

Har jag en fin gubben=)Nu ska jag berätta......Jag har två cyklar som jag och min syster fick då vi komfermera oss(stavas det så?) och jag köpte hennes mörkrosa av henne för min gröna hade växlarna pajjat på.Förra året så fixa jag upp den mörkrosa cyklen och den blev ljusrosa med svarta detaljer,sen blev den stulen(ja den va låst) men vi hitta den men då va färgen avskrapad och växlarna fungerade inte mer=/

Igår köpte jag en ny växelvajer som André=gubben skulle bytta så växlarna börja fungera igen,men det gick inte och två timmar senare kommer han upp och är irri som fan!
Han sa   -jag skiter i de jävlar cyklarna nu,och nu kör vi och köper en ny till dig!
Vi leta och leta och kom på att cyklar är rätt dyra,och köper man en cykel på biltema eller liknande(där är de billigast) så tar de något år så är de sönderostade.

Vi åker till "bonnen" där vi va igår,och in har en mörkrosa cykel kommit in beg för 1500kr.Det enda som som va lite märkbart va att ca två mm på ramen hade lite färg försvunnit men det kan jag nog fixa så att de ej syns mera och lika så ett klistermärke på cyklen va lite sliten(men den tar man bort)
Jag har nu en fin mörkrosa cykel och jag älskar min gubbe enormt mycket för detta kan jag ju inte köpa sj pga av min låga sjukpeng....här kommer ett fotto på min bike=)



Kommentarer
Postat av: Amy.C

har han köpt en cykel till dig? naww..va gulligt:D hehe..~~ super fin.. rosa också:) hehe...

du gillar ah?:) haha..e säkert skit glad.. så söt av andre:) ..~~



aa jag har nog en liten magsäck..dt har ajg säkert:p haha..~~ df jag inte äter så mkt lr inte orkar att äta så mkt då får jag ont magen faktiskt:( tyvärr:p hehe men jag går up i vikt ganska fort också.. haha.. om jag har bara ätit lite för mkt så går jag upp..dt märks direkt på magen o låren faktiskt.hemskt:( ..~~ haha~~

bättre att vara den som äter mkt och inte går upp i vikt..:) då kan man njuta av mat o sånt.. men tyvärr kan jag inte göra dt:( Snyft~~



naww..så synd:p men man ska lära sig dt...till o med jag:P jag glömer ibland lr orkar inte ta dt..haha~~ fat jag bränner aldrig mig.. trots jag e så brun nu=) haha~~



jodå jag övelevde:D dt e bara några dagar kvar tills sommarlov:D jippie:) köpte en 45tunn tv idag fatiskt:D så e nöjd:) den e till dt nya huset..vill ha en större.. men lite onödigt för mna använder den bara två ggr på året:p hahaha..~~ dt einte ofta vi e där helelr.. och mama kmr hem bara en gång på år liksom..



skulle köpa mobil idag också.. vill ha iphone.. me dn går inte med comviq.. och bara telia, telenor och 3G..så ska fundera.. måste då byta nr du vt.. :(



nu ska vi äta:D pössssss

2009-06-03 @ 17:26:39
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Jill

Åååh, vilken fin cykel, och snäll gubbe du har :)

Jag tycker ni ska fira med att öppna den där glögg flaskan ;)

2009-06-03 @ 17:30:27
URL: http://jillizz.spaces.live.com/
Postat av: Johan

"Konfirmation" stavas det =)



SV: Ja okej, ja, det tar lång tid att lära sig leva med något sådant, men till slut har man vant sig =) Det mesta går att vänja sig vid att leva med =)t.o.m. att inte se haha ;)



Ja, blåser gör det här också, tyvärr, annars hade det varit ganska skönt faktiskt. Var ute ett tag förut och när det inte blåste var det riktigt skönt =)



Kram!

2009-06-03 @ 17:42:33
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

aa exakt, dt e inte många som gör dt faktiskt:)

en cyckel som kostar en tusen lapp liksom:D gris burkar köpa skor till mig som kostar dt.. men fan.. andre gav dig hans kärlek.. inte så att gris inte gjort men ja.. du förstår vad jag menar:) hehe..~~ cykel e liksom mer persnligt:d och du behövr oxå..tkr bara dt e skit gulligt gjort av honom:D han som inte ser så romantiskt ut:p hahaha..~~ helt blyg och smal:p men men han har iaf hjärtat:)



nej kmr nog inte flytta på ett tag..måste vara klar med mina studier först...sen sak ajg tänka på dt..plus jag vill inte bo sj:p ..efter studier då e jag fan 26 lr ngt:p hoppas man har hittat ngn då som man kan flytta ut med:p haha..~~ annrs får man väl flytta ut själv..och svälte ihjäl lr ja:p hhaa..~~ nje så bad e dt inte:p jag klarar mig..alltid:) ~~

aa jg vt..han e bäst:) faktiskt..~~ ta mig som sin riktig riktig dotter asså:) riktig schysst.. jag uppskattar dt verkligen o frösvarar varje stunder:)



haha, klart du kmr få mitt nya nr om jag byter. men jag funderar ftf faktiskt:) med iphone telia får jag ringa 29öre till alla, varje miunt då. sen ska ajg lägga till ett sms paket som kostar 100kr för 5000sms för varje månad.. om man betalar abonemang så kmr dt ta 24månader, vilket att jag kmr ha iphone i två år!!!! (jag vt inte om jag pallar då) ..sen om man köper den rakt av kostar dt 5500kr, sen måste man lägga lite paket hit o dit.. sjukt jobbigt asså:( så jag har ingen aningen hur jag ska göra. Kanske ska köpa i Kina ist..då kan jag ha mitt comviq kort:) hehe.. där bindar man iaf inget nät o så.. men jag ska fundera o frågar runt ..haha~~ uff~~



pösspösss

2009-06-03 @ 18:26:55
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Johan

SV: Haha, men stava är ganska lätt faktiskt... eller så har jag bara lätt för svenska hehe ;)



Om jag har! När jag började se sämre första gången var det i princip det ända jag tänkte på! Saker jag inte kunde göra längre, typ cykla, köra TV-spel, åka inlines/skateboard, läsa vanliga böcker m.m. Jag såg bara hinder. Det tar tid innan man kommer över sånt, men nu klarar jag det mesta av det där! Eller ja, kanske inte just de där sakerna, men det mesta går tack vara alla hjälpmedel som finns till allting =) och mycket klarar man ju utan hjälpmedel också =)



Ja, jag och mamma var ute och gick och röstade förut och det var ganska skönt, om det inte hade blåst...



Kram!

2009-06-03 @ 20:04:10
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

shit..va långa inlägg jag skrev nyss:p hahha..~~

dt var längesen jag skrev ett sånt låååångt till dig:p ..~~ dt e nog dags igen antagligt:p haha~¨



jaså? log han?:p haha.. men han ska vara glad för han har gjort ngt speciellt o sött mot dig ju..och du förtjänar dt..absolut:)



jag ska åka till Kina faktiskt..ska åka i Juli ist för Juni:D

o min mormor och morfar kmr hit nästa vecka..så dt e snart ..känner mig helt stressigt..haha..~¨ df vi åkte o köpte tv idag:p måste ha ngt som sysselsätta dem..måste fixa kinesiska kanaler till dem också så de kan kolla, sen måste vi köpa riskokare också:p haha...en del att göra och fixar innan de kmr:S uff~¨ va helt oförberedd faktiskt.. :p asch~

men ibladn kan dt vara så..



men nu "bor" du iaf med andre..så dt e ju kuL:D hehe..~~ dt e alltid bättre att bo med ngn man tkr om än att bo med ngn kompis:S dt e sjukt jobbit asså:p haha..~~ inte för jag vt.. men dt e alltid svårt att bo tsm än att bara umågs liksom:) hehe..~¨



aa jag ska göra dt. asch~~ vill ha en ny mobil..men e inte direkt nöjd med iphone heller..faktiskt..för alla har ju den:p för att den e populär o så.. men kasnke dt kmr kma nya efter sommaren..man vt aldrig .. jag ska vänta lite till:) hehe..



pöss gummiz:)

2009-06-03 @ 20:30:04
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

ååh jag vill ha en cykel, en ljusrosa :D

Ha en riktigt härlig fredag!

2009-06-05 @ 15:06:22
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0