Onsdag kväll

Jag vet inte hur många gånger jag försökt skriva i bloggen idag ,men nu får jag väl prova igen=)
Det har varit en slö dag idag ,för oftast då jag gör mycket under en dag så får jag lida för det dagen efter.Så lite träning blev de men jag orka aldrig hela passat,gav upp då och slängde på en disney film(älskar dem)
Jag har varit snabbt på familia,för han som skulle hämtat gardinerna som jag säljer ,han kom aldrig och då åkte vi en sväng på familia.Det är rea i de flesta butiker*spännande*
Imorron ska jag åka bussen till pappa,han ville jag gärna skulle komma så jag hoppas jag mår bättre imorron så jag klarar buss.Han fick lite fakta av mig som jag hitta om hans sjukdom och det verkar som om han sak åka till tyskland,jag hoppas det=)
Nä nu får jag nog läsa mina älsklings bloggar=)

Kommentarer
Postat av: Johan

Jadu, idag var det en lugn dag här med, har suttit och fixat med musik hela dagen...



Disney blir man aldrig för gammal för =) Fast det ska vara de gamla klassikerna, inte de här nya, de är inget bra...



SV: Haha, nej, jag tror faktiskt aldrig jag har hört det förut... och nej, det är ju inget jag behöver bekymra mig om haha =)



Kram!

2009-06-17 @ 20:14:35
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/
Postat av: Amy.C

aa idag var jag upptagen som fan..

e svintrött.och imorgonmåste jag vakna tidigt också..

för vi ska åka till stockholm då..

kmr inte hem förrän på söndag..asch~~ jag e helt stressigt.. du anar inte..

men ska försöka att ta dt lugnt nu:D

msåte nanna..jag hör av mig när jag har tid:) hehe..måste träffa dig ju.. pösss

2009-06-17 @ 21:58:23
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Michaela

SV: Nä det är ju inte det, är riktigt hemskt. Jag har ständigt panik och ja, vet inte vad jag ska ta mig till helt enkelt =/

Tack, kram.

2009-06-17 @ 23:44:54
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: fluffiie

Söt kissekatt :]

2009-06-21 @ 23:32:16
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0