Söndag

Jag mår som jag förtjänar...haha..=)Dagen bara rusa igår och innan jag viste ordet va så va det tid för att fixa sig i ordning för utgång.Det blev ganska sent innan vi kom in till stan igår men heller det än att stället man går på är folk tomt.Denna gång skulle vi testa dickens.S och T gilla stället men jag trivs inte så mycket där,för man har ju hängt där sen man va 18år och sen dessutom så är de en hel del folk som man inte alls kommer överens med,lixom sådan jävla rälig gubbsjuka typ.De vet jag har min man och vi är förlovade och lika så ändån kommer de med sina opassande förslag*äcklo*
Det blev lite dans igår och de va faktiskt kul,dock att jag va full.=)S och T tog massa fotto och de ska bli kul att se dem sen*fniss*

Händer och fötter idag då?Har ingen aning faktiskt.Skulle träffa en annan säljare ang.skorna som jag har satt ut på annons,men lika så hon hörde aldrig av sig heller.*irri*
nä nu ska jag nog lägga mig framför tv och slappa...hehe....


Kommentarer
Postat av: Michaela

Sv: Ja jag tycker helt klart att den är värd pengarna =) Ja den är lite genomskinlig vilket gjorde att jag var tvungen att köpa hudfärgade trosor att ha under. Men man kan ju ha leggings om man vill, men då klistrar den rejält om benen.. =)



Tack! ^^ kram

2009-06-14 @ 15:47:50
URL: http://miccisd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gjorde ja med.. mycke finare färg IRL :)



Bilderna är inte rättvisa=)

2009-06-14 @ 18:30:55
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Johan

Hm, gå ut blir det ju inte ofta för mig. Än så länge har jag bara varit på krogen en gång, känns inte riktigt som om det är min grej, men ibland kan det ju vara kul =) Fast då var det inte en käft som pratade med mig hehe, pratade bara med dem jag var där med =P



SV: Haha ja, nu fattar jag lite haha =) När nu jag ska ha nytta av det där =P



Kram!

2009-06-14 @ 19:00:52
URL: http://schumacher4ever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0