Fredag

Jag är helt pittögd så trött jag är,men snart ska man jobba och det ska bli så kul.*me like*
Ibland vill jag bara stanna kvar för man mår så bra där.Kropp och själ hör ihopa faktiskt.

Idag ska det bli jobbtajms och direkt från jobb ska jag till pappa och hjälpa honom ett par timmar så jag lär inte komma in till bloggen idag mer.

Igår träffa jag snyggosjukgymnasten.;)
Har inte varit där på två mån för förra månaden så avboka jag i sista minuten.
Hans första reaktion va att han fråga hur mycket jag gått ner i ivkt.Men förklara att det låg i standby.Men han tyckte att jag hade gått ner några kg sen sist och det va kul att höra.
Han har ju jobbat en del som PT som jag förstår och kan mycket om kost och hälsa och nu sa skulle jag prova lite proteinpulver och testa.Jag ska prova och se om det hjälper.

Ett tips:försöker du gå ner i vikt?Ät varierat...ät inte lika dan kost dag ut och dag in,utan chocka kroppen då och då och ät radikalt ändrat.Annars blir kroppen van och du går ej mer ner fast du äter lite kcal.


Sara:den Röda tröjan kommer från bikbok.Jag betala 249kr.


Kommentarer
Postat av: sarah

Hejsan hej. Hoppas att din dag inte blir allt för stressig :) Jo jag har en lillasyster som e 18 en lillebror 24 och en storebror 28 :) Nu ska här lagas middag :) Ha en fin kväll.Kram

2009-11-27 @ 16:30:55
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

hej gumman:D



vilken bild:D naww..~~

jag fick nyss hem mitt stora parket från Kina:D jippie..har väntat en månad på den.. uff..va dt tog tid asså:D hehe..

allting passade så dt e perfekt:D yeah..



händer i helgen då?:D

2009-11-27 @ 17:25:40
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Har du haft en bra söndag hitills?:)

2009-11-29 @ 18:05:19
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0