Tisdag och beslutet är taget

Idag så avbokade jag min nageltid som är om fyra veckor.Jag städar i hennes salong för att få gratis vegjorda naglar med gelé(förstärkning på egen nagel)
Jag har inte klarat städningen så bra nu sen jag börja arbetsträna och andré har hjälpt mig massor.Nu tog jag beslutet att sluta med detta.Jag ska försöka fixa mina naglar så gott jag kan sj.Jag saknar den "pyssliga" delen och den tiden det tar att "pimpa" mina naglar.

Jag börjar tidigt på jobb och min nya handläggare kommer dit.Jag känner henne sen innan och jag hade henne då hon hjälpte mig som tusan då magen va största problemet.Jag ser framimot vårt sammarbete.

Mina byxor sitter inte så tajt mer,har sytt in dem men nu hänger de i baken och låren blir det massa veck av tyg....kanske har förlorat lite fettmassa men ökat muskelmassan*hoppas*


Kommentarer
Postat av: Areyanna

Långa naglar är vackert=) Men ibland när jag har det kan jag sakna mina egna=) Det känns så fjantigt å handikappande när man inte kan andvända dem på samma sätt som sina egna=( Så jag tog bort mina för ett tag sedan. Jag orka inte hålla på med dem hela tiden. Finns annat å lägga pengarna på=) Men nån gång ibland blir det nagelförlängning=) Hoppas det går bra med handläggaren söt! Lycka till! Kramar!

2009-11-24 @ 09:46:10
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan. Hoppas allt e bra med dig idag? Här e det ok. Ja men visst sparar man massa pengar på att handla där:) Men nu e där ju grymt mycket folk uppe innan jul så det e lite jobbigt. Hoppas din dag på jobb varit bra:)

2009-11-24 @ 15:58:58
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: sabina

Toppen upp för bloggen :)

2009-11-24 @ 16:17:31
Postat av: s o i n i n e n

hej :) mysig blogg:)

kika gärna in på min och kommentera :) lägg gärna till mig via bloglovin om du gillar´t :)

ha en fortsatt bra dag :) hugs moa!

2009-11-24 @ 16:41:16
URL: http://soininen.blogg.se/
Postat av: sarah

Hejsan. Men du har ju långt hår tycker jag.. Mitt hår växer väldigt sakta. Men jag kan få långt och har hyfsat tjockt hår. Nu har vi precis ätit middag, och jag ska bädda ner mig i soffan :) Kram

2009-11-24 @ 19:53:20
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0