Åsikt

Nu på fredag har jag kört loréal serum i en vecka.Redan nu kan jag säga att den inte hjälpt men jag ger den 4veckor.Varje vecka kommer jag skriva något om denna produkt.Jag tar den då jag tvättat av mitt smink.Nackdelen är att när man vaknar sen så blir det små "trådar" på ögonfranasarna....ni vet hur det blir om man råkar få lite lim på huden och sen pelar bort detta med fingret.
Det är svårt att få mascaran snygg för fransarna klumpar sig.
Hitills är det INTE värd pengarna,men vi ser igen om en vecka hur det gått;)



Sen har jag köpt en ny fondation(hur det nu stavas) och jag köpte denna som kommer på bild snart.Den lova sååå mycket och jag som har riktig problem hy med röda märken och rodnader och massa fräknar och ojämnheter,så lova denna att den skulle täckas(ni vet på reklamen finns en golfboll som de häller över krämen så blir fet jämt och bra resultat)
Tyvärr kära ni så blir det inte så=(
Dock så är den lätt att arbeta med och det känns inte sminkat alls.Lätt och naturligt känns den.
Den kostar ca 150kr.


Tips:har ni torr hy som jag så välj en slytande fondation.
Har ni fet hy så är mousse mycket bättre eller puder=)


Kommentarer
Postat av: Jennifer ღ

sv:

med mig är det bra :)

tackar :)

dsm! :)

2009-10-27 @ 10:17:12
URL: http://jeffelina.blogg.se/
Postat av: sabina

bra tips!

2009-10-27 @ 11:17:23
Postat av: Areyanna

Hihihi det är inte alltid reklamerna håller vad det lovar gumman=) Gäller å hitta sina egna favoriet dock=) Alltid kul å testa allafall=) Bättre lycka nästa gång =)kramar

2009-10-27 @ 15:42:13
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0