Ger mig aldrig;)

Jag nämde att jag köpte en jacka från ellos.Dock så va jackan på rea och blev super glad över den kosta 350kr bara.Dock när jag fick den så va den "sprayad" eller något sådan för möggelskydd.Jag prova att vädra den och inget hjälpte.Nu har ellos hört av sig att jag ska lämna kvittot till dem på kemtvätten och sen får jag pengarna för den utgiften=)
Jag vågar inte vara för förväntansfull men ändån=)

Vet man att man har rätt så ska man stå på sig.

Kommer ihåg då jag fick en reklam på tv att drasstillbaka för de gick ut med fel information...de ni;)


Kommentarer
Postat av: A.C

handla aldrig på ellos.se sa jag ju:p hahaha..^^

de har absolut inte fina grejer där:S asch..dåligt kvarlitet som fan:(



tavcktack:D nejdå e låångt ifrån..e inte direkt med nöjd med bilderna faktiskt..men men Nick(min frisör) tkr att de e helt okey:D o vilee fota mig mer:p haha..~konstigt nog...jag e inte alls bra på att pose:p



nej va bara på väla, för jonas skulle köpa ett spel som kostar 549:S uff..helt dyrt.. så klart han ta mamma dit:p hehe..^^ han e smart han:p dt e ju den perfekt timing liksom att mama e här:p så klart mama köpte dt:9

sen va vi istan lite o så:) hehe..inget spec..hon tkr dt e tråkigt hör nu..vi väntar att shoppa i spanien ist:) denna gången hittade hon ingen väska i köpenhamnju:p så hon får hitta en i spanien..annars mår hon inte bra:p hahha...



asch på honom..men tur att de inte behövde sy.. han borde ha ¨åkt till akuten direkt ju:S haha.. men men han lär sig:p

2009-10-27 @ 14:03:21
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Härligt! Way the go! That´s the spirit! Stå upp för dig själv å det du tror på gumman! Helt rätt! Härligt inspirerande idag! Hoppas dom betalar för kemtvätten å att kappan blir som ny=) Ha en toppen tisdag min ängel<3

2009-10-27 @ 15:40:05
URL: http://areeyanna.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej gumman. Hoppas allt e bra med dig idag :) Vad bra att det betalar kemtvätten :) Då e du ledig i morgon?? Jag önska att onsdagen var förbi redan. I morgon e ju mon operation. Och jag mår så dåligt nu i kväll. Antagligen för att jag e nervös men känner mig inte speciellt nervös. Kunde inte ens äta middag. Ingen matlust i kväll :( Vad ska du hitta på på din lediga dag då? Kram

2009-10-27 @ 19:15:28
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0