Nyvaken

Fick lägga mig efter jobb för gud som man mådde.Nå ja nyvaken är jag och sitter och myser med chailatté.Faktiskt gott och påminner lite om julen.

Denna veckan MÅSTE jag köpa nya huvudkuddar.Det finns nästan ingen stoppning kvar så det är tid för nya.Vaknar ni med rygg ont eller ont i nacken/axlar?Oftast beror det på kuddarna alltså inte själva madrasserna.

Jag hoppas på en bättre dag imorron,och gud vad jag avskyr min blogg just nu.Tyvärr har jag inte så mycket kul att skriva om...men helt enkelt så gillar ni inte det jag läser så behöver ni inte läsa heller;)


Kommentarer
Postat av: A.C

hehe..tackx gumman:D

kände mig fin idag också för många kollade på mig när jag gick på väla:p haha..^^

nej gjorde bara ett litet ärende..du får veta det sen..:) det e en överraskning till gris, vill inte han ska veta dt än bara:p hehe..^^



aa det tkr jag:D hehe..kmr säkert bli kuL:)

kmr åka bhem nästa tisdag..så kmr vara länge i gbg denna gången:D hehe..^^



naww...vila dig:) pösss

2009-10-05 @ 18:39:12
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hoppas att du mår bättre i morgon ;) Gott chai latte nu blev jag sugen :) KRam

2009-10-05 @ 18:41:23
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad skönta att det är lite bättre :) JAg hoppas att de sjukskriver mig två veckor till. men vi får se. Jag städar trappor så det kan ju bli lite problem om jag inte kan få på mig min jobbeskor o kan gå ordentligt. Kram

2009-10-05 @ 19:57:13
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0