Tisdag

Idag börjar jag tidigare,fler timmar jobbandes.Får se hur jag mår när jag är hemma för jag måste köpa ny huvudkudde.Känner mig lite fången för det enda jag gör är att jobba och sen komma hem från jobb får jag vila.Vågar inte göra mycket mer för sen är man kanske dålig dagen efter.Jag hoppas och ber att det blir lite bättre sen så jag kan göra något roligt även och klara av att jobba.

Jag tror hm sakerna kommer denna veckan.Allt kommer inte dock men lite av det och det är skoj=)
Igår klura jag oxå ut hur mobilen fungera,man får klura lite sj då de inte står något i användarboken;)


me like=)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej. Ja idag är det tisdag och jag ska till tandläkaren. Hatar tandläkaren :( Men men. Ja klart jag vågar eller jag måste ju göra andra foten med. Annars ser det ju konstigt ut. Skrattar. Men jag e lite rädd nu när jag vet vad jag ska gå igenom en gång till.. Nu ska jag äta lite frukost. Hoppas att du också får en bra tisdag på jobb :) Absolut måste vi ses en dag och fika :) Kram

2009-10-06 @ 10:10:16
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Areyanna

Härligt! Du kämpar på =) Duktig du är!! Hoppas kroppen din inte gör för ont idag! Ha en skön tisdagskväll! Kramar!

2009-10-06 @ 17:57:24
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0