Hemma efter alla ärenden

Fy fasiken med folk de va överallt idag*pust*
På väla hitta jag en tröja,ett skärp och leggings,japp ni hörde rätt.Jag har köpt jeans leggins för extra pris 99kr.Jag har öppet köp i 7dagar så jag ska prova dem till andra kläder.
Jag har köpt present till L och K som ska ha kalas imorron.
Jag har handlat massa mat.

Jag har pratat med pappa med,och de va väl nästan 3veckor sen jag prata med han.*älskar*
Jag hoppas vi kan alla ha det trevligt imorron och jag har varnat alla som kommer att jag ska fotta..haha




Kommentarer
Postat av: Areyanna

Snygga inköp=)Jeansleggins är hett=) Jag ska investera i ett par ljusa slitna=)Det menar du inte? Det ska jag hälsa min kille hihihi att det finns fler som gör det för sina brudar=) hehehe=) Jag tycker clipsen eller keratinvax funkar bäst=) Jag fattar inte vad du pratar om, vad är det för fel på din kropp å dina ben? Förstår inte heller varför å vart du ser att jag är perfekt? Jag gick upp 15 kg pga ryggen som krångla för 2 år sedan å har gått ned 5 kg nu å har minst 10 kvar. Hihihi=)Jobbigt när du inte kan träna, men promenader kanske funkar i lungt tempo? Det kan var rätt bra träning med=) Tycker hursomhelst du är superfin !! No worries där inte! Lycka till på festen nu imorrn å ha en fin kväll!! Kraam!

2009-09-05 @ 21:03:52
URL: http://areeyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0