Hemma=)

Idag va det bra och jag är super glad=)
Jag prata med ams idag och han va mycket orolig över mitt mående och mediciner och dyligt.Han fråga om jag ens klarar av detta jobb nu?Och jag sa att jag SKA klara detta men ge mig tid.Han blev oxå lite chockad över att jag ens klara av att jobba pga mina hinder.
Jag har bestämmt mig att jag tar kontroll över mitt liv.Jag kommer inte ge upp!

Jag är jätte glad över att chefen sa "Hanna,jag tror på dig,detta klarar du"
Jag blev så rörd för jag har inte fått sådan stötta av personal/chefer.

Jag vet inte vad som händer & fötter idag...behöver göra små ärenden och får prata med mannen min om hur vi ska göra...tyvärr har jag ingen bil sj så André får köra mig hit och dit.

Älskar dig sis=)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt att det gick bra idag :) Har du körkort?Kram

2009-09-15 @ 18:59:50
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oki oki. Nä rik blir man inte på sjukpenning. Och körkort e dyrt. Nä jag kan inte köra bil i och med foten så jag e fast här hemma. :)

2009-09-15 @ 19:21:45
URL: http://sunlightsymphony.se
Postat av: Amy.C

lr hur? jag märkte inte dt förrän du sa dt:p men jag har pluggat hela dag faktiskt..e klar med rapporten nu så jag e jättenöjd:D



forkuserade på den ist för att tänka på en massa skit liksom:D ..så nu har jag iaf gjort ngt vettigt hehe..jag kmr klara dt här..jag vt dt och e säkert på dt:D ..tack gommiz:) ..



amen va jobbigt att man måste byta=/ ...kolla noggrannt nösta gg:p haha..finns lindex på Väla?? Hmm..haraldrig märkt dt:p lr dt finns jo..jag brukar köpra stringar där:p hahaa..dum jag låter..asch=/



men nu ska ajg duscha e helt snurrig efter allt pluggande:S uff..pösspösss

2009-09-15 @ 20:50:55
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0