Måndag

Glöm ej att rösta vilken design jag ska ha...vet nämligen inte sj vilken.

Jag är inte så bra idag men jag hoppas de blir bättre sen.Idag blir det jobb och jag ska fixa rätt de på lagret jag gjorde i fredes.Sen ska jag idag tvätta och de är mindre kul.Jag hade tänkt att styrketräna denna veckan men får se efter jobb.Ska börja vibba denna veckan med=)

Min mobil är skickad från lagret.Jag beställde den på nätet och då kosta den ca 2800kr och i butik kosta den ca 3500kr.Lite skillnad på priset.Jag hoppas klart att de blir beskymmerfri tid och att den är hel när den kommer.


Kommentarer
Postat av: Alexia

Hey Cutie!



Jo, tack det är helt ok =)...

Ska antagligen också tvätta idag...Sjukt tråkigt.



Snygg mobil...=)..Var nära på att köpa en sån jag också för nån vecka sen ...men det blev inget =(..



Tråkigt att höra att du inte mår bra..Hoppas det blir bättre under dagen..



P&K Alexia

2009-09-28 @ 10:53:44
URL: http://alexiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0