Shoppat

Varför är det inte kul att shoppa då man måste?jag hade ju en lista på saker jag behövde med jag hitta inte hmskärpen och tror jag får beställa dem istället.Jag hitta en skinnjacka som kostat 599kr men va nersatt till 200kr.Vet inte om jag ska behålla den?
Lika så om jag ska behålla skjortan i rutitmönster som är plommonfärgad?

Den gråa köpte jag.Köpte först naturvit,men fick bytta för alla va där fläckar på.

Vanlig chokladbrun tröja

Denna skortan ska jag nog lämna tillbaka...vet inte än,men billig som tusan va den=)

Skinnjackan....är de min stil?



Kommentarer
Postat av: A.C

hej söt:D



va du har varit borta lääänge ju... hittade en massa ser jag:D

jo jag tkr dt e okey med den skjortan, men kasnke inte skinnjacka:S e lite osäker på dt faktikt..ser inte direkt njas ut på ngt sätt..kanske för kort?:S hm~~

nej åkte aldrig till köpenhman, vad ska jag göra där helt sj liksom, plus vädret var så jävla dåligt idag så har bara varithemma:D hehe..^^

2009-09-26 @ 19:45:00
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gud vad skoj med shopping :) E så avundsjuk.Vill också ut o handla. Tyckte allt du köpte var fint. o gud vad billig skinjacka :) Kram

Var ni på entre eller??

2009-09-26 @ 19:52:46
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A.C

jag tkr skjortan sitter bra..vf ska du lämna tilbaka den? vart köpte du den då??

jo jag vt..att den skinjackan e kort i modellen:S men jag vt inte..haha.vt inte hur jag ska säga:p vart köpte du den?? Hmm~~

jag hittar aldrig ngt:p haha..~~



va dt bara du o andré idag lr din granne hängde med också:D du e stark idag fan att ha varit ute s länge..kasnke du e död imorgon?:p haha..men hoppas inte iaf:D



naww.. smaka måltid:) pösss

2009-09-26 @ 20:16:01
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0