Strax äta

Det har varit tungt idag men det känns än så länge bra=)ibland så är det bra att göra rörelser och tunga lyft fast det gör ont,bara man gör det rätt.Jag hade kul på jobb idag.

Jag har vibbat ordentligt idag,och tänker hela tiden på vad sjukgymnasten."Bättre att ta de lungt fast under en längre tid"....alltså så klarar jag inte typ träning där jag får upp flåset.=/
Jag ska försöka ut och gå varje kväll en runda så jag få fart på det igen.Vill ju bli sundare=)

Kanske ska boka in en shopping dag med L och det ska bli super kul=)Det va ett tag sen jag och syrran fynda loss...hehe

Nu kallar min mat=)


Kommentarer
Postat av: Amy.C

jahha..dt e hon e som klippte dig ah??:p hehe..^^

jaja där ser man..asch tråkigt dt med din pappa:( men han kämpar väl ftf sj lr?? aldrig kul när dt händer såna grejer..min morfar har nu feber efter operationn så dt lät inte så jäöttebra, men hoppas dt bästa iaf...hehe:9



jodå..dt kändes bra:D vihade dt jättemysigt faktiskt..jag grät till o med när han skulle gå:p vt inte ens varför..ville inte liksom..men men iblnad blir man känslomässigt:p haha..~~



chailatte heter dt:) jaså? va njas..jag birde nog också köpa..gkömmer hela tiden..varit ledig hela dag..skulle till banken men pallade inte fixa mig:p haha..~~ får göra dt i veckan lr ngt..får se:) pusspsusss

2009-09-07 @ 18:45:31
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hahha, så söt bild på dig i header...naww..ser helt glad ut:) ..



aa jag har känslor för honom, dt e klart:D tkr om honom som fan:) ibland känner man hur jag ska kunna leva utan honom, för när jag behöver honom finns han alltid där och hjälper mig liksom:D jag e skit glad när jag tänker p dt..han finns alltid alltid där:D ...uppskattar dt som fan:) ..



aa jag hoppas också att morfar mår bra:D kmr må bra:) ..



jag vt inte om jag ska köra imorgon, får se om jag hinner med tåget som går 6.53..qannars måste jag då köra ju..fast måste tanka först.:( ..uff~~ godnatt gumman:D ska nnana nu...men ska prata med gris först..hehe..pösspösss

2009-09-07 @ 21:27:46
URL: http://amychen.blogg.s
Postat av: Elina

Jag vill också shoppa men hittar fan inget!

2009-09-08 @ 14:58:58
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0