Tiden går....

Älskar dessa skorna,men jag märkte efter ett tag att de faktiskt är för små=/*arg*

Samtalet igår tog musten ur mig.Det va jobbigt,mest för att jag inte känner igen honom mer.Jag vill inte minnas han så här!Sen fattar jag inte varför man måste säga en jobbig sak till en person som redan har så mycket,så mår så pass dåligt...kan man inte bara lära sig hålla truten??Vet man om en sak,en sak som man vet kommer att såra någon annan otroligt mycket...då gör man bara personen i fråga en tjänst att inte säga något.
Älskar dig Pappa


Kommentarer
Postat av: Amy.C

hehe..jag vt:D han e bäst:)

men hans ex ringde honom igår o snackade skit om mig utan anledning..blev helt arg på honom att han snackade med henne:(

eftersom hon ftf har känslor för honom o vill ha tilbaka hono trots hon e FÖRLOVAD..e inte dt dumt gjort?:S uff¨¨ jag brinner:p

2009-09-11 @ 18:13:13
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Amy.C

jag andas:D hehe.. gladare nu när jag läste din kommentar:D hehe..^^ du e min söta hamster:p ..^^

ska faktiskt kolla på de tre söta hamster imorgon på bio:p haha..~~ kmr tänka oå dig då:p ...hihi:) nej skojar bara med dig..men du e söt du:)



jag har pluggat sen jag kom hem idag..kännermig skit duktig faktiskt..e nästa klar med min rapport så jag e FRI i helgen:D hehe..slipper stressa mig så mkt..hehe..trots rapporten ska vara inlämnad om två veckor:p men ajg vill inte lägga efter liksom..när jag har börjat skirva så går dt inte sluta:p ..haha:)



känner mig helt trött nu..uff~~ pluggat för mkt o t för lite:p ehe...imorgon ska jag tvätta bilen också:S asch..jobbigt..:(

men hör av dig i helgen lah om du har tråkgit;) hehe..pösss sötis:D

2009-09-11 @ 21:08:05
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Isa

Ibland gör man dumma saker vännen, du är mänsklig!! Din pappa älskar dej ändå!!!! Från det ena till det andra, jag vet en som är intresserad av en kattunge!

Kramisar

2009-09-11 @ 22:31:43
URL: http://www.metrobloggen.se/Bellsan
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-09-12 @ 10:42:52
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0