Fredag

Har inte sovit många timmar inatt för min kära mage va underbar mot mig.Dock blir jag helt slut efter sådanna "anfall".

Idag blir det som en "lördag" för mig.Det innebär att jag får äta vad jag vill idag istället för imorron.
Idag har jag lovat André att hjälpa honom med bilen så den blir färdig tills imorron då han ska till ÄLMIA.Så vi ska ut till väla(de har öppet idag) och köpa mer färg och sen behövs penslar.
Ska även hjälpa han att sätta dekor i fönsterutan.

Idag sitter jag nog inte så mycket här.
Jag vill önska er alla en fin påsk=)
Jag längtar tills på söndag för då ska jag träffa mina bästa vänner och umgås med det*äntligen*


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Jobbigt att din mage bråkar :( Hoppas att du mår bättre under dagen :)

Ja fötterna värker rätt så bra. Fast de konstiga e att nu e det vänster som gör ondast. innan har jag haft mest problem med höger. Märkligt. Men men. Sånt e det väl. Vad skoj o fixa hans bil. Vad ska ni göra med den?? Han har en reanult mégane va?

Hoppas att du får en bra påsk ledighet du med. Kram

2010-04-02 @ 10:08:46
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: A,C

hej söt:)



jahha..okey. jag har haft en underbar födelsdag faktiskt:D hehe.^^ jag e glad o nöjd...absolut^^

hhehe~~



idag ska vi ti stan o fika:D blåser som fan idag .. ufff~~

2010-04-02 @ 13:53:28
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0