Kväll

Dagen har rusat idag men det har varit jätte trevlig idag.Jag fick till och med skratta och det kändes bra att inte ha tankarna åt pappa som jag har konstant annars.
Sitter nu och försöker koppla av och imorron är det jobbtajm igen.
Min lediga dag gick som bara den och längtar tills helgen kommer.

Tack Tina för en trevlig dag idag=)

Pappa är inte "pappa" längre.Han har försvunnit och är inte sig sj mer.Igår va han knappt kontakt bar och vakna upp i någon minut och hade svår panikångest över att han ej kan andas.Hans lungor orkar inte mer och det är pga ALs.
Tänk er sj om ni ej kan andas och inget/ingen kan hjälpa er...lilla pappa jag hoppas för din skull du slipper ha ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0