Snart är ledigheten över...

Jag är helt slut idag och dagen igår tog musten ur mig.Jag blir alltid sjukare när jag har haft en hektiskt dag och får lida för det i dagar efter,men ibland är det värt det.

Jag mår inte så bra idag heller och humöret blir så dåligt då jag mår sämmre.Men jag låter inte det går ut över andra.

Jag ska snart sätta ut det som säljes på en annons igen.Känner bara att jag vill ta bort det jag säljer här och ha det i den andra bloggen så man skiljer på det.Några saker har jag försökt att få sålt i ett tag nu.

Jag har varit hos pappa på sjukhuset halva dagen och ska till på onsdag fixa om ett nytt talschema.Det är vissa saker jag skriver ner så får man peka (vi anhöriga) på ord så nickar pappa om det är rätt.

Åh det blir en tidigkväll för mig idag...helt slut=/


Kommentarer
Postat av: Maya

Jag önskar jag hade några kloka ord att sägs till dig angående det du går igenom men det har jag inte. Men jag tänker på dig och hoppas vi ses imorgon på jobbet så du kan få tänka på något annat KRAM

2010-04-05 @ 20:15:51
Postat av: Ninah

Vi alla har dessa dagar, allt mer nu eftersom allt omkring bara kommer.. Kan inte göra mer än att försöka hålla huvudet högt och ta sig igenom det.. Och by the way.. Smart drag med det papper du gjorde med ord.. En sak smarta jag inte haft en tanke på alls själv liksom.. Underlättar ju för oss alla.. Kram

2010-04-06 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0