Tisdag

Jag vet inte hur jag ska göra eller vad jag vill som ni märker och det är så jobbigt då man inte vet.
Jag vet inte om man ska ha bloggen trots allt för det är en tidsfördriv och då jag ej mår bra så skriver jag helt enkelt inte eller skriver i den privata bloggen som har lösen.

Som ni vet är ju min pappa sjuk och det handlar om dagar pappa lever och detta tär på mig och jag vet verken ut eller in och känslorna varierar enormt.Ibland är jag arg och balnd vill jag gömma mig och det är jätte jobbigt att de vajjar i humöret.

Jag tar en tänkare om detta ...?

Ni som träffar mig ofta så snälla fråga INTE hur det är för jag tar upp detta om jag orkar prata om det.Jag vet att ni bryr er och har en omtanke men för att jag ej ska bryta i hop så va precis som vanligt.Prata om roliga och även mindre roliga saker för jag vill oxå veta hur ni har det.=)


Kommentarer
Postat av: Ninah

jodå, tänkte skriva ngt men glömde fan vad och vad du egentligen kommenterat.. hjärnsläpp HEJ!

Jo jag prata med Lotta och fick lite info.. Har ju inte kunnat träffa pappa nu på dagar och det är fruktansvärt jobbigt.. Så jävla tajming asså.. Igår blev jag sämre och låg i hög feber och kunde knappt ta mig ur sängen.. Tror nog fan det är ngt influenseskit.. Idag är det lite bättre men fortfarande feber.. Väntar nu på besked från jobb.. Ville ha in mig ikväll och ja sär ja, utan att tänka mig för.. Ringde och fråga om de gick att få in ngn annan IAF idag.. dum ja känner mig.. :S Nervös inför det också..



Jo klart jag fattar hur du menar.. Ja känner precis detsamma.. Vissa dagar att bara gråta.. Vissa ngt bättre.. Och andra bara skita i precis allting..

Man har rätt att känna så.. Helt naturligt..

Det är ju våra känslor som är till för att få oss vidare här i livet..

Jag kanske slår dej en pling snart..

Och ja, jag vet.. Älskar dej med Hanna med H :D

2010-04-13 @ 10:27:58
Postat av: A.C

hej söt:)



Naww..jag såg att du skrev dt på msn men jag kom precis då hem... skulle vara hemma efter jag fikade med riki, så ringde wahida att hon kunde.. då körde jag iväg igen liksom. hehe~~ mkt chailatte i magen igår fyfan asså!=/ ~~ lr mest vatten egentligen:p hehe.. åt helelr inte ordentligt.. icke bra dt=(



aa jag ska höra av mig lah:) Vi borde träffas snart.. jag vill inte ta upp såna saker..ska inte ens prata med dig om den saken;) låt dt vara bara..du mår inte bra utav dt liksom vf ska jag ta upp:D hehe~~ ska gör adig glad ist..^^ heh om jag kan nu:p ~~ hör av dig om du kan lah:D pusss

2010-04-13 @ 13:17:53
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: JENNY

Tyckte också den var söt, och blommarn kan man ta bort om man vill : ) Det är en inbyggd bh som du ser, jag glömde peta ner den, prövade den bara lite snabbt! :) Kram!

2010-04-13 @ 15:57:46
URL: http://jennyjanssons.se
Postat av: SEEO

gud vad fin design du har!! :D

2010-04-13 @ 17:39:06
URL: http://seeo.blogg.se/
Postat av: A.C

yes i know..du kmr ju prata med mig om du vill säga dt:D ja gbehöver inte fråga:D hehe..^^



vi lunchade ist..o sen tog vi abra chailatte snabbt.. hehe..^^ inget speciellt.. solen har gått ner nu:( riktigt kallt ute..blåsigt..asch~~ inget kul väder nu:(



ha dt bra gumman:D

2010-04-13 @ 17:40:13
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0